Vandaag voor 17.00 uur besteld morgen in huis!

Retourinformatie

Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren, bijvoorbeeld omdat:

1. Er is een defect of verkeerd product geleverd
2. De levering is tijdens transport beschadigd
3. Een product is binnen de garantie termijn defect gegaan

Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.

……………………………………………………………………………………………………………………………..

Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode
We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Siko-tvservice.nl. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via contact@siko-tvservice.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:

• Geopende / geïnstalleerde of geregistreerde Software / DVD’s / Games / Canaldigitaal, TV Vlaanderen, Ziggo of KPN Kaarten
• Geopende verbruiksartikelen
• Artikelen die beschadigd of incompleet zijn

……………………………………………………………………………………………………………………………..

Defect bij ontvangst
Defect of verkeerd product bij ontvangst (DOA)
Een DOA is een product dat binnen de 14 dagen na aanschaf defect is (hierbij geldt dat het product binnen de 14 dagen in bezit moet zijn van siko-tvservice.nl). Mocht een dergelijk product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op per mail naar contact@siko-tvservice.nl
U heeft een defect product (geen D.O.A.) Onder een niet D.O.A. product verstaan wij een product dat na 14 dagen defect is gegaan. Mocht een product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice per email naar contact@siko-tvservice.nl Aangezien Siko-tvservice.nl een carry-in garantie hanteert zijn de verzendkosten van de klant naar Siko-tvservice.nl voor uw rekening. Siko-tvservice.nl zal wel kosteloos het vervangende/gerepareerde product naar u terugsturen.

…………………………………………………………………………………………………………………………..

Transportschade
Allereerst is het belangrijk dat u NOOIT een beschadigd pakket bij ontvangst aanneemt. Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd, dan dient u binnen 24 uur dit te melden aan de koerier van UPS. Neem daarna vervolgens contact op met onze klantenservice op per mail: contact@siko-tvservice.nl

……………………………………………………………………………………………………………………………..

Retourprocedure
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice per email: contact@siko-tvservice.nl, u krijgt van hen een verzendinstructie.
1. Zorg dat u uw factuur bijvoegt bij de zending
2. Zorg dat u een gedegen klacht omschrijving bijvoegt
3. Zorg dat het product compleet wordt ingeleverd
4. Zorg voor een gedegen omverpakking
5. Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent
6. Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt

Retouradres
U kunt uw product(en) retour sturen naar:

Siko-tvservice.nl
T.a.v. afdeling Retouren
Hertenkamp 11
5932 GM Tegelen

……………………………………………………………………………………………………………………………..

Kosten bij retourneren
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, tenzij:

• Het een DOA product betreft
• Het een door ons verkeerd geleverd product is

Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. In bovenstaande gevallen stort Asat.nl de verzendkosten naar u terug. Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd. Bij DOA of een door ons verkeerd geleverd product krijgt u van ons een Retoursticker zodat u uw pakket kostenloos kunt retourneren (alleen in Nederland).

……………………………………………………………………………………………………………………………..

Voorwaarden bij retourneren of ruilen
Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen:

• Alle oorspronkelijke verpakkingsmaterialen moeten worden meegeleverd
• Alle kabels, drivers, programmatuur, handleidingen etc. aanwezig moeten zijn
• Het product voorzien moet zijn van een (duidelijke) probleemomschrijving
• Het product voorzien moet zijn van een kopie van de aankoopfactuur
• Het product degelijk verpakt dient te zijn
• Wanneer na testen op ons servicecenter een defect niet wordt geconstateerd,
worden mogelijke verzendkosten en onderzoekskosten in rekening gebracht.